Referenties
-
“Daan de Jeu heeft de afgelopen jaren veel kennis ingebracht bij Staedion door opleiding aan verschillende afdelingen en lagen binnen onze organisatie. Een vraagbaak en professionele zakenpartner.“ “Johan heeft een grote invloed gehad op de wijze waarop Staedion een deel van haar onderhoud resultaatgericht inkoopt. Een bewezen sparringpartner.“
Willem Barnhoorn Projectleider planmatig onderhoud, Staedion
-
“Met Johan Glorie in goed overleg een opleiding samengesteld voor de collega’s van planmatig onderhoud. Op deze wijze een maatwerk opleiding gekregen die aansloot bij het kennisniveau binnen Mitros.” “Daan de Jeu heeft ons op bevlogen en inspirerende wijze kennis bijgebracht op het gebied van ResultaatGericht Samenwerken.”
Patrick Westera Projectmedewerker planmatig onderhoud, Mitros
-
“Bureau Onderhoud heeft bewezen een uitstekende katalysator te zijn tijdens het implementatieproces resultaatgericht samenwerken bij gevelonderhoud.”
Leen de Jong Technisch administratief beheerder, Woonkracht10
-
“Vakmanschap, kennis, gedrevenheid en een duidelijke uitleg met passie.”
“Erg leerzaam en boeiend tot de laatste minuut.“Paul Maagdenberg Opzichter, WonenWateringen
-
“De ideeën over hoe schilderwerk het best in de markt gezet kan worden, en dan met name het op een resultaatgerichte manier van samenwerken met vaste partners om tot een beter resultaat te komen, sluit naadloos aan bij onze ideeën.”
“De samenwerking met Bureau Onderhoud is enorm prettig en uitdagend en heeft de kennis en manier van denken van onze medewerkers zeer zeker verbeterd.”Alex Huijben Projectleider vastgoed, Laurentius Wonen
-
“Johan Glorie is kundig en weet waarover hij praat. Projectinhoudelijk was hij de juiste persoon om de betrokken partijen op het juiste pad te houden en waar nodig onderbouwing te geven welke oplossing voor welk type probleem van toepassing is.“
Richard van Steijn Projectmanager, Munnik V.V.E. Beheer
-
“Daan de Jeu kan op een open en deskundige manier uitleg geven over prestatiegericht samenwerken. Mijn opzichters en projectleiders kwamen enthousiast terug van opleidingen. Daan heeft op deze manier bijgedragen aan een succesvolle implementatie van het prestatiegerichte samenwerken bij Staedion.“
“Johan Glorie heb ik in 2000 leren kennen tijdens het opzetten van prestatiegericht onderhouden, bij Staedion in Den Haag. Met zijn expertise van het meetbaar maken van de kwaliteit van onderhoud heeft hij mij en mijn afdeling in die periode op een vakkundige en prettige manier ondersteund. Mede door zijn inzet is de implementatie van het prestatiegerichte werken met een groep vaste onderhoudsbedrijven een succes geworden.
Met zijn rustige manier van benaderen was Johan steeds weer in staat om vanuit zijn expertise een vertaling te maken van het tactische concept naar het operationele systeem.“Nico van der Linden Directeur, Integraliz